Friday, March 27, 2015

PERMULAAN YANG BARU

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT PETANG ..

sebuah kenangan yang tak akan dapat aku ungkapan dengan kata kata .. mmg pahit .. pedih .. sekarang  diri ni sudah matang dan dapat menilai apa yang baik atau apa yang tidak .. rasa macam jahil sgd dulu .. terlalu agungkan cinta dihati padahal masih bnyk dan panjang perjalanan hidup ini .. ya lah kn ..

sekarang umur pon dah 18 tahun .. tak lama lagi da nk msuk alam kedewasaan , belia dan remaja .. masih bnyk yang mesti difikirkan .. masih bnyk yg perlu dipelajari .. jangan disebabkan cinta monyet .. kita nk bermuram je kn .. haha bila baca balik kisah lalu .. post yang lepas lepas .. rasa kelakar .. padahal hakikatnya .. itu yang aku tulis sendiri .. haha 3 tahun dah semua tu .. semua tu dijadikan kenangan yang tersimpan kukuh dlm memori .. 


wahh ! tak sgka ramainya yg baca entry nie .. terharunnya :') hahaah ~